Måste damma av bloggen lite

Alltså, först kommer den här låten upp på spotify: Die Antwoord – Enter The Ninja (Min och Johannas ninjalåt), och nu lyssnar jag på den här låten: Guns N' Roses – Patience (Jag och Johanna sjöng den tillsammans på examen), saknar man henne lite nu ??!?!? Var håller du huuuuuuuuus? VA MED MIG SNART QUINNA!! 

kommentarer till detta underbara inlägg:
Postat av: Sandra

Johanna lovade mig att skicka videon då ni sjöng! Har hon gjort det? NEJ:(

Svar: VILKEN DÅ VIDEO :OOOOOOOOOOOOOOOO
BLUBB

2012-10-02 @ 17:19:04
URL: http://awesomenessphotos.blogg.se

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0