ninja - dag 17 "ett ögonblick"

säger bara en sak, eller aa kanske några saker... meeen det var i sommras när jag och joanna var hos henne och vi sov i hennes husvagn, pratade i telefon med ***** och sen gick vi och badade i ån klockan 1 på natten. fast de mindre roliga va att jag nyss hade skaffat tandställning, eller nyss spännt åt den, så jag hade rätt ont och det lät jätte roligt när jag pratade ;pp fast vi kommer till eeettttt problem, hittar ingen bild där ifrån så jag ritar en!;D
som ni ser i första rutan så pratar vi i telefon och är i husvagnen, och i den gröna pratbubblan står det "blablablaa". och i den andra rutan så är det när vi badade i ån kl 01.00. och sen i mitten att jag inte gillade min tandställning, fast nu hade jag inte så tandställning, men för att ni ska kunna se att det är en tandställning så gjorde jag en såndär! :)
johanna got some marwesome talents!! (typ äger sönder på att rita på paint♥)

kommentarer till detta underbara inlägg:
Postat av: Joanna

♥♥♥

2011-03-05 @ 14:24:24
URL: http://llundstroom.blogg.se/

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0