<3

imorgon ska vi konfirmera oss! omfg. imorse klockan 10 for vi upp till kyrkhuset (jag och joanna) där vi provade våra kåpor (klänning + krage). och sen övade vi inför konfirmationen och tog gruppkort och gruppbild. awesome! kommer be mamma/pappa och eventuellt min bror ta kort imorgon, så kan jag visa när jag kommer hem från fjällen!:) far till fjällen direkt efter konfan imorgon. om ni vill komma och kolla så är den klockan 11 i nordmalings kyrka.
tror att ninjaapple har gett upp sitt sökande efter mixersvärdet, fick min amulett med posten idag.. antingen så har han nått på gång eller så.. jaa har han gett upp!
hujj
Dr Bombay – Calcutta - Taxi,Taxi,Taxi

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0