rolling in the deep

nu vane ett tag sen man skrev.. har tyvär inte vart me joanna nått än på sommarlovet, förutom AGW då. så det måste ju bli snart så ni kan få lite nya bilder;p vet inte precis va ja ska skriva men.. idag har jag vart i moliden, grattat min moster. sen till midda bline grillat och ikväll skulle jag tro att de bli å se på film om jag inte drar in te rundvik till pappa. sen kan ni ju ta å kolla in joannas blogg ;)
bilder från skolavvslutningen
jag och broder som gick ut nian:)
joanna och jag:)

simon och janosch :)

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0