allsångpåbloggen

asså.. imorgon far ju banan till egypten, så ni kommer inte få nån uppdatering av henne på en vecka, och på söndag eftermiddag åker jag till min mamma, och där har jag inte tillgång till någon dator som ens funkar hyfsat snabbt, så ni kommer inte heller få inlägg av mej innan söndag nästa vecka, FAST banan är ju tillbaks innan jag kommer till rundvik igen! menmen det här inlägget ska inte bara vara tragiskt.. eller vad tycker ni?:D

Hakuna Matata! det är ord som är bra.. Hakuna matata gör att man blir glaa, inga bekymmer, man blir lycklig var daaag! är en härlig frid.. FILOSOFII, hakuna matata..
FÖR! när han var ett vårdsvins barn.. när jag var ett vårdsvins baaaaarn!
"oerhört bra!" "tack".. hans mage var krånglig det var inte så lätt, det blev tomt på savannen när han blivit mätt
Jag var känslig och vek, trots mitt tjocka skinn, de va så svårt.. ingen polare som ville bli miiin!
åh vilken skam! (han skämdes så) ville helst byta naamn (vad betyder ett namn) alla bort från mej sprang.. (hur kändes de?) varje gång som jag... (nej pumba, inte in för barnen) ååh.. förlåt..
HAKUNA MATATA, det är ord som är bra! hakuna matata gör att man blir glad! finns inga bekymmer man blir lycklig var daag!  är en härlig frid, filosofii....... hakuna matata!...

Du tror att i grannens vatten, är sjögräset alltid grönt. Du drömmer att simma opp dit, det är inte mödan lönt. Nej se dej omkring i viken, här finns ingen ytlighet. Du KAN inte bli besviken. det går fram med tydlighet.
Havet är djupt.. havet är djupt.. nere på botten, här är det toppen, titta och njut! uppe på land finns bara spring, möda och slit för ingenting.. men unter ytan, där kan man FLYTA.. havet är djuuupt!


Är det inte så här att ni verkligen älskar allsång?♥

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0