pusspuss

vet ni vad charmander gjorde idag???????
han väckte mej imorse när jag hade tänkt ha värsta sovmorgonen :( halv åtta kom han och hoppa upp på mig och spruta eld på mitt nagelband :( då vart jag lite sur... men om han inte hade varit så söt hade han fått gå ner från min säng! hihi så vi somna om i min säng några timmar till. han är så söt min lilla charizZZzzzZZzz ♥
såhär söt var han när jag fick honom, första bilden jag tog på han ♥



kommentarer till detta underbara inlägg:
Postat av: Ackelina

Sv; jag har haft min i 11 dagar :)

2011-01-16 @ 13:27:04
URL: http://ackelina.webblogg.se/

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0