hjälp!↨♥

Banan ville att jag skulle lägga ut en bild på vilka pokémons jag helst ville ha, och eftersom att jag är underbar så har jag ju såklart gjort en bild med de pokémons jag helst vill ha! puss på dej banan!♥
fast det är en sak som jag blir lite lessen för...:( det finns en pokémon som är underbart gullig, och jag kan inte komma på vad den heter! :( och om ni vill kan ni hjälpa mej att komma på vad den heter! ♥ visar en bild längre ner på min tröja som jag hade när jag va liten, och på tröjan finns den pokémonen! och sen kan jag ju självklart rita min egna version av honom!!!♥♥♥♥♥
Men först tar vi min bild på pokémonsarna! :]]]
( inte lika fin som joannas:(( men jag tror att hon gjorde sin på gimp! och jag gjorde min på paint:]] )
Bild på pokémon jag int kan namn på!
Jag kommer typ ge en kaka till den som kommer på vad den hette!!! ♥♥
klicka på bilden jag har ritat om ni vill se den större (A) !♥♥

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0