hajar♥

okej.. nu är det så här att.. eftersom att inte banan har berättat det här för er så får väll jag ta och berätta det.. men i alla fall, så ska hon fara till Egypten på fredag och hon kommer vara borta i en heel vecka.:(
men jag har ju själv ganska tur, eftersom att hon kommer komma hit till mej imorgon, så att jag inte kommer sakna henne föör mke! ♥
fast själv är jag lite orolig över att hon kommer dö:(
och nu frågar ni säkert er själva: varför?!
jo det är så här att jag har tagit fram en bild för att visa vad som finns där...
morrande statyer.. galna fåglar.. arga mumier..
knasiga kameler?
och hajar♥ hoppas att hon kan simma med dom lite gran åt mej! ♥
och håller ni inte med mej om att banan ska ta med sej sin kamera och ta massa kort och visa oss!?
marwesome!

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0