det står player skrivet i pannan

asså jag blir fan lessen:( det känns som att jag inte vart me joanna på typ hundra dagar..
och det är ju nästan ni som blir mäst plågad.. ni får ju inte nå mke bilder.. nä det här är inte bra, inte bra alls, så nu får det ta och bli skärpning:) och dessutom tycker jag att ni ska klaga på joanna♥
joanna... jag tycker du ska komma till mej nu i helgen :] va sägs som dä?
jaa eftersom att jag knappt har några nya bilde att bju på.. så kan ni få typ några låtar;p
Your Favorite Martian – Zombie Love Song
The Rembrandts – I'll Be There For You
Ryan Star – Start A Fire

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0