ninjaapple

The history about the mixersvärd 
Det var februari 1973 i Japan, jag och Banan var på väg till "det snöiga berget" för att leta efter den gåtfulla och heliga grottan, för att hämta mixersvärdet. Det sägs att vem som än har det i sin ägo besitter oändliga frukt och ninja krafter! Väl framme ser vi Ninjaäpplet smyga omkring med en karta på väg upp till grottan. Jag sa till Banan "Ninjaäpplet får inte hinna först!”. Så jag tar tag i Banan och använder mina ninjakrafter och hoppar upp på berget och vi skyndar oss till grottan. Eftersom vi redan vet vart grottan är så behöver vi ingen karta. Vi ser Ninjaäpplet vika av och vi följer efter. Framme i grottan! Ninjaäpplet står och beundrar svärdet som ligger på ett stort stenbord. Vi springer fram dit och samma sak gör Ninjaäpplet när han upptäcker oss. Alla tre har sina händer på svärdet när en blixt slår ner, den träffar Ninjaäpplet. Vi tar tillfälle till akt och grabbar tag om mixersvärdet och hoppar in i våran helikopter som har anlänt och väntar på oss. Så börjar berättelsen om oss och Ninjaäpplet, än idag fortsätter det vem som är den värdiga ägaren till Mixersvärdet. (vi såklart)

för att hämta mixersvärdet, det sägs att vem som än har det i sin ägo besitter oändliga frukt och ninja krafter!

kommentarer till detta underbara inlägg:
Postat av: Ninjaäpplet

Det där mixersvärdet tillhör mig och det vet ni! Ger er evileye nu bara så ni vet. Jag har en superduperhemlig plan som kommer att förgöra er och jag kommer få tillbaka MITT mixersvärd. MOAHAHA

2011-01-10 @ 17:21:26
URL: http://theninjaapple.blogg.se/

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0