Charmander -> Charmeleon -> Charizard!

Vet ni vad jag kom på? Att jag har ju inte ens hunnit berätta att min lilla och söta Charmander har hunnit utvecklats till stora och tuffa Charizard! Hur grymt som helst vill jag lova!

Nä men de flesta som följt våran blogg vet nog att där nån gång i början av sommaren var mitt husdjur en liten charmander som var lite galen och lekglad. Fick ju för det mesta ha honom i koppel för att han inte skulle springa iväg. Men tiden gick och han utvecklades till stenhårda Charmeleon.
Någon månad efter den händelsen så var hände ju det ofattbara. Ninjaplommonet kom.. ni som inte läst storyn läser den HÄR.
Jag och Ninja blev tvungna att fara iväg efter honom, för att vi skulle få tag i mixersvärdet. Så alla vi två och charmeleon blev tvungna att åka på Zapdos för att kunna flyga och leta efter ninjaplommonet. Hur skulle vi annars ta oss iväg på så kort tid? Men zapdos var stark och klarade det galant.
Tyvärr såg jag på charmeleon att han var lite ledsen för han kunde ju inte flyga och hjälpa oss lika mycket som zapdos.. Det sårade mig att se min lilla älskling ledsen, men det gick över för stunden om jag kliade honom bakom öronen (som han äääälskar!).
Men så kom dagen. Vi hade kämpat hårt denna dag, och var alldeles utmattade. Inte mycket mat hade vi fått i oss heller. Då gav Charmeleon mig ett tecken på att något var påväg att hända inom honom, han kände det. Kortfattat sagt så utvecklades han till CHARIZARD!! Det var nog både min och hans lyckligaste dag! Den dagen vi hade väntat på lääänge, alldeles för länge. Och nu kunde ju även han flyga, inte bara zapdos!
Vilken lycka må jag säga ♥

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0