Eenie Meenie Mini Mo

asså det här suger... har inge nya bilder på jag å joanna, eller aa inte än:] Joanna har massa bilder på sin kamera, och  om jag kommer ihåg att ta med mej ett usb minne imorgon så kan jag få dom bilderna! dom är ifrån i fredags.
ajjemen, men imorgon är det kortdag och efter de är vi lediga till tisdag! AWESOME! och på torsdag blir det gorrtjärn med några klasskompisar, eller aa typ nästan hela klassen. kan lägga upp några bilder (jag tagit av sandra backman) från sist vi va där (lördags).
och sen några bilder jag tog själv.
jonathan snygg på bilden..
aja jag orkar inte lägga upp nå fler bilder;p kanske kan lägga ut imorgon.
förästen! vet ni va som är awesome!? det är bara 5 vanliga skoldagar kvar!! resten av dom är lov, klassens dag (då ska vi till gorrtjärn), brännbollsturneringen och den underbara skolavslutningen! ända typ MARWESOME!!
men då är den STORA frågan..:
vafan ska man ha för kläder på skolavslutningen?..

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0