we're BACK

hello, nu är vi tillbaka!;) jag kommer säkert lägga ut några bilder sedan från konfan. vi har i alla fall haft väldigt trevligt :D det som är lite halft drygt är att jag håll på bli förkyld och att man måste åka 6 timmars buss fram och tillbaka. typ varenda dag har vi kört hitler (kortspel) och jag kan ju säga att jag fick det värst, har fortfarande kvar blåmärken och nypmärken på handen (sen i onsdags innan middagn kl:18.00), kan be linn skicka bilden hon tog på min hand, om det är någon som skulle vilja se.

hujj

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0