ninja - dag 22 "mitt beroende"

omfg, jag har glömmt göra klart mina 30 dagar bild tjosan.. kanske ska göra klart det? eller? det är dom här jag har kvar:
Dag 22: Mitt beroende 
Dag 23: En sommarbild 
Dag 24: Detta gör mig glad 
Dag 25: I all hast 
Dag 26: Detta skrattar jag alltid åt 
Dag 27: Tema ”två” 
Dag 28: Väder 
Dag 29: Nyaste bilden på mig själv 
Dag 30: Valfri bild
DAG 22
det måste nog vara min mobil och datorn.. + mina vänner
har jag inte mobilen vid mej känner jag mej typ naken;s
och sen varenda gång jag har läxor, känns datorn mer spännande och då fassnar man typ 5 timmar framför facebook och ba wooooow klockan är 23.00-00.00 kanske ska börja me läxan.. eller sova... skit i läxan... hahah hdfy. ganska fail. så för er som undrade så är jag lite halft dålig med läxorna ;] och jag älskar mina vänner! <3
ojj långt inlägg... sen ba poff hoppade två snygga bilder på mina vänner upp <3 .
pofff

<-johanna,sandra,linn,joanna->

<-elin,johanna,stina,ninni,cecilia->

kommentarer till detta underbara inlägg:
Postat av: Ninni

fulaste bilden :( vi ta ny i sommar?:]

2011-03-30 @ 21:40:47
URL: http://slemmigmask.blogg.se/

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0