korv

asså jag är hos min mamma nu i två veckor så det kommer nog INTE bli mke uppdatering från mej, men man kan ju alltid hoppas att joanna kan göra några inlägg -.-
men vi har bestämmt att vi ska börja skriva lite om våran vardag, som en vanlig blogg, för annars blir det nog inte så mke uppdaterat, bara så ni vet. men på söndag har vi konfirmation i nordmalings kyrka klockan 11, så ni kan ju komma dit om ni vill ;D men sen kommer jag vara borta fram till fredagn, för jag ska till hemavan igen ;) så ni kan ju tjata på joanna om att hon ska göra några inlägg :]]
sen har jag typ hittat meeega awesome låtar!! lyssna ♥
Daughtry – Tennessee Line
Fm Static – Tonight
Sick Puppies – All The Same
Relient K – Be My Escape (Album Version)
okej om jag skulle lägga ut alla låtar jag hittat så... skulle de bli ett aaas långt inlägg ;p
seyah

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0