hemavan 2011

jag sa ju att jag skulle lägga ut bilder från hemavan, så då får ni några nu, kanske kommer lägga ut fler sen
-sandra i bussen till hemavan
-linn i bussen till hemavan, stek
-anna tappade sin kyckling
-anna, sanna och hanna
-uppe på kungsberget
-sandra
-linn och joanna
-kungsberget
-sandra
-bus linn
-emil
-fanny
-fikatime
-joanna
-ulrika, linnea, herman, clara(bakom herman) och fanny
-joanna plattar hermans hår
-bäbis herman
-emil
-herman häller upp vattnet i dopfundet
-hanna döper sej
-linn
jag har inte fått bilderna av linn än, men när jag fått dom kan jag lägga upp bilden på min hand efter vi kört hitler.

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0