Zapdos

jag och banan har funderat på att köpa några fler djur, så att vi kan bygga en djurgård!
de är några djur vi har hittat på blocket!
->
->
->
->
->
->
Det där är dom som har uppgraderingar, mkt söta ♥
sen har jag hittat några andra jag vill ha som är vad man nu ska kalla dom för... men typ "syskon"




flareon, jolteon och vaporeon



Moltres, Zapdos och Articouno!
Dom är mina favoriter! fast jag har ju redan min älskade Zapdos! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

kommentarer till detta underbara inlägg:
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i "Veckans blogg" hos mig - Den här veckan var det svårt att bestämma sig för en vinnare, så det fick bli tre stycken.



Var det inte just du som vann den här veckan - läggs tävlingen upp inför nästa vecka idag kl. 12.00



Jag önskar dig en fortsatt härlig dag!

2011-01-17 @ 10:57:11
URL: http://edgeman.blogg.se/

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0