scrooo the univers

igår var jag på upptäcktsfärd! jag va i alla vrår på jorden.. men kunde inte hitta min amulett.. jag börjar få en känsla av att ninjaäpplet har gömt det på äpplenas planet.. men jag kan inte ta mej dit, för dom har sensorer runt planeten där dom ser vad man är för frukt, och om man inte är ett äpple som kommer dom fånga en och föra dom till ett fängelse, där dom sedan förs in i  mixer roboten där dom mixar en till en smoothie.. vilket inte är okej..
så jag antar att det är för sent att ändra på saken, jag kommer aldrig få igen min amulett..
jajja, ninjaäpplet har varit ganska lugn på sistone, och sen känns verkligen fel.. han kompis ninjapäronet har kommit tillbaka till jorden från yttre rymden.. kommer dom samarbeta om att ta tillbaka mixersvärdet? eller inte?
dom kan gömma sej vart som helst!..



kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0