ninjaduktigastiväärlden..

jag måste typ vara världens duktigaste (A) vi har hk hemprov som ska lämnas in i veckan, och jag vart nyss klar med den! *alla apploderar* <3 haha.
jag tänker bara säge en sak, som vi nog behöver säga;d på söndag, asså vecka 9, far jag och joanna till fjällen, hemavan. och då kommer vi vara borta fram till fredan, så under den tiden kommer de vara lugnt och stilla på bloggen, men ni överlever väll? men vi kommer ta massa bilder, iaf jag, och då kan vi visa när vi kommer tillbaka:) i know you want it. aa och sen kommer jag fara till fjällen igen från söndag vecka 11,( då har vi även konfirmationen så ni kan ju komma dit, kl 11) till torsdag kväll vecka 12 ♥ så då kommer ni bara få inlägg utav joanna;]
haha värsta tråkigt inlägg.. ;( men ni kan få fina bilder :D:D:D
sexit värre
hahahahaha
elak kittemitte
söt
påminner nästan lite om mej:)
den här oxå kanske..
fat kittie

kommentarer till detta underbara inlägg:

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0