ninja - dag 11 "tokigt"

själv skulle jag väll vilja säga att banans småbröder är hyfsat tokiga.. ♥
<- axel------------elias ->
det här är min upplevning om hur dom är:)
-
-
-
haha ja de finns mycke tokigt här i livet.. så jag kan ju säga en sak till ;pp men en tokig grej är att det känns som att det nyss va sommar.. fast det gör ju inget för mej, eftersom att jag älskar vintern! <3

kommentarer till detta underbara inlägg:
Postat av: Mima

Hahaha, inte för att vara taskig men det är min uppfattning åxå >:D

2011-02-27 @ 15:35:12
URL: http://clickat.blogg.se/

kommentera så får du kakakakakkakakaka :] massa kakor!

vad heter du, söta banan?

Om du ofta är här och leker ninja, tryck här!

mail adress? (bara vi ser de för vi är så sneaky)

Har du nån sneaky blogg?

SKRIV VAD DU VILL. DU HAR ORDET

Trackback
RSS 2.0